Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


 
Freunde
   
    push.ups.in.drag

    dasmitlerewirsindwir
    - mehr Freunde


Links
   llama


http://myblog.de/dasgrossedubistdu

Gratis bloggen bei
myblog.de





 

halli hallöchen da schreib ich wieder

i wor grod auf da anna (gruba) ihra hp (schewnes deutsch net wor) und de hot mi do in ihr friendsdingens einidingst und a fui süße beschreibung eschriem +g+ und de mechat i natürlich mit jedn taln a wenn sie meli folsch gschriem hot und i meli net mog aba egal

Die Melli is von iara Art her was ganz Besonderes. Sie is für jeden Spaß zu haben und is immer für an da, wennma wen zum Zuhörn braucht. Außerdem hat sie immer Recht *lol*. Na es is echt total cool mit ihr, also wennma Blödsinn machn will oder si a einmal (mehr oder weniger) intelligent unterhaltn will.....Melli- hier werden sie geholfen!!!

is des net süüüüüüüüüüü?

najo jetzt is donn jo bold ostan und i hob eh grod eia gfärbt und ich liiiiiebes es denn es is egal wos ma ocht es san gonz afoch ferien und fad is ma a no nie gwen

wor a bissale einkafn hob vü leut troffn und mei gwond ongfongan durch zu probiern wal i was net warum aba meine gonzn leibl san ma zkla und i find des is a fuie frechheit dass do leut in mei zimma einbrechn und meine leibl o schnei so kla bin i donn a net joo
awa echt he
i hob meine leibalan so gern ghobt und jetzt jetzt jetzt muass is weg gebn heuuuuuuul
i wü schrumpfn
wal eigenti is s e egal wie groß ma is wal i hob jetzt ers mit ana freundin antyp kennan glern najo den kenn i eh scho long so hiobat aba holt net so richtig und den hätt i auf 17 gschätzt aber der is jünga als i des is vui org aba najo wos sulls er is e vui grindig wah e

omg i bin heut von am freund ausquetscht worn wos er tuan sul wal er sthet auf ane wü des aba net lol wor lustig +g+

wenn mei tamaralein +g+ des liest: glabst lebt da franzis no? oder is er scho tod? na er ist von uns gegangen sieht die radieschen von untn hehe wir hom a radieschen daham maaa i mog jetzt an shom bis aba wie scho zu oft zu faul eines zu hohlen !!menno!!

ma mi zipdft der fensea do scho so on wal da sat immmmmma wieda ausfollt und des is vui gemein von dem awa echt der hot wos gegn mi und heute hob i mit meina sister wos am pc gspüt und i glab iiiiiiiiimma verlorn ahhhhh es is a so a sch* olles irgendwie aba irgendwie bin i trotzdem vui happy es is vui kronkkk

ajo morgn konn i zohnorzt fohn wal i mir mein letztn droht oa grissn hob ahhhhhhh

najo morgn is freitog und haha da konn i a wieda in die schul jö da hult mi s liselein mitn moped ob und donn geh ma wieda jodln lol najo hmm jettz muass i amol nochden kn wos i no do her tippn kannat

hmm i hob heute poster durchgschaut no die gonz oltn kinder poster etc und es is schlimm i hob no vui vü delphin poster und ich haaaassse delphiiiiiiiiiiiiiiiiiiine najo hmm i mog des wort najo

hm najo

ajo a freund von mir wuit mit mir kino gehn aba i net jetzt wor i vui fuies (haha lol des konn i jo gor net) najo i hob gsogt najo i mog eigentli e so guat wie jedn füm aba den net und den net und de nnet und do konn i net und durt konn i net und donn hob i leida gehn mmiassn ma e des is echt fies und wenn der mensch des jetzt liest ( i was zwor net wie er auf de seitn kumman sullt aba ma was jo nie) net bes gmant i bin afoch nur zfaul und mog afoch irgendwie net --> rettungs mensch!!!!! joj

ma gg am dienstog foh i mit da juizi einkafn hehe leibl kafn +g+

ma jetzt muass i grod denkn wos des conny in caorle so mocht?? hm fies und ob mei tamaralein no imma schneeeee hot? gg und i hob nämli gmant wal di oma monche eia grün gfärbt hot dass ma de niiiiiiie findn wird +g+ aba bei dir? i as s net aba i mog amol a foto von dem haus hom und dei adress wal sunst was i net wo i di amol überfalln sull da dir donn a postkortn hin schickn konn

+g+

boa do sthet scho vui vü +g+

najo i tua jo in letzter zeit so gern origami foltn +g+ und jetzt gibts net nur würfl und den heiligen kranich mit den 3 faltigkeitn sondan a an schwan der mi a bissale an a schwan-robbe erinnat +g+ aba nur mi dui ondan findn olle dass s a schwan is

omg im salzkammagut is a schwan amol n helmt ongongan und wos woor i wor net dabei ahhh i wor wieddamol irgendwo mit irgendwem na eig net i wor mit dem conny da tamara und wahrscheinli da berni irgendwo +g+

jö jetz hob i grod mei ruhe genossn und tataaaaa ein icq nerver is wieer on +g+

najo i her dawal amol auf zum schreim

buuuuusssale

5.4.07 21:31
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung