Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


 
Freunde
   
    push.ups.in.drag

    dasmitlerewirsindwir
    - mehr Freunde


Links
   llama


http://myblog.de/dasgrossedubistdu

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
he tamaralein hob ide mail richtig verstanden und zwor als an klan onstos zum bloggn???
najo i versuch mir jetzt wos einfallen zu lassen wos i denn schreim kannat
ajo heut wor a simpsonsfolge wo da ned flip flops onghobt hot gg
omg host ghört wie worm s morgn und vor ollm übermorgen wird
haaha meine blog einträge san scho fost wie a mail an di gg
aba najo wir kennan jo heute amol n gonzn tog durchgen
also i wor heute scho wieda um holba 5 woch KOTZ
dann bin i irgendwonn aufgstondn hob mi fertig gmocht und bin zum zug dann zum bus und nocha in di schul krallt
dann 1. stunde deutsch oli michi hot die prüfung gschofft krissi net donn hom ma no kurz wos über die leidn des jungen w im rotn buach gmocht
2. stunde mathe FREISTUND
3. stunde englisch: film gedreht wir sang rod amol zu die stroßnmusikantn kumman des is leida s ende aba man hat da julian sch* ansgschaut!!!!!!!!! wor fui lustig
4. stund latein omg sie hot mi n 1. monstalongan sotz übasetzn lossn und bestimmen und wast wos s swunda is? i  hobs kennan WOW net??
ajo wir miassn ia am do 1€ gebn fürs kopien
5. 6. stund f+ najo hob i da e scho von meine supa leistungen erzählt und donn hom ma de sdf texte gmocht wa again
dann morgän hob i jo projekt sch* aba kurz wird i do sein wal i glab da korper talt wos für pars aus uuuuuuuuuund i muass mein krempl durchsortiern wal am obnd is jo maturantnverabschreidung und do knn i a da mum sochn in di hond druckn de donn per auto ham gfiart werdn FREU
najo heute weita also donn bahnhof zug heim essen oma angrufn  fern gschaut  ajo und i hob ma heute meine zehennägel lackiert interessant neta???
LOL
schautr aba guat aus!!!
moi di mu mhot heute annanassen kompott mitbrocht für next week
freueueueueueuuuuuuuuuu
ajo bitte bitte bitte loss mir s anzlbett i holt des sunst wirkli net aus BIIIIIIIIITTE!!!
hm wos kannat i denn no do her schreim hmmmmmmm
wegam aschenbrödl bus theater es san 4 rolln und 3 belegte des hast es föht e nur mehr der erzähler
OK MIR FOLLT NIX EIN HIER DEIN blog eintrog und sch* umschol,lttastn !!!

 

bussale
19.6.07 19:50
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


~ du ~ (20.6.07 15:06)
blub...

jui.. schon die freundschaftsdingens angnommen...

und ui... i kenn jetzt dein dienstag wahrscheinlich besser wie du *gg*

jaja... danke fürs bloggen... jetzt hab ich wieder was zum lesen ghabt^^

und tschüss!!!!!!

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung