Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


 
Freunde
   
    push.ups.in.drag

    dasmitlerewirsindwir
    - mehr Freunde


Links
   llama


http://myblog.de/dasgrossedubistdu

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
unschuldsengel

so
christmas is over
alles vorbei

naja ok no net gonz brauch no a weihnachtsgeshennk fürn philipp und zwor a echt guates
wer tipps hot immer her bis 3.1. brauch is

naja dann fang ma halt amal an

also heute 28.12. juiunschuldiger kindertag
mein persönlicher tag denn gibt es jemanden der unschuldiger ist als ich?
glaube ich wohl kaum
also heute in da früh ab nach piber leute schlagen
mandfred war gemein seine chinesische freundin gabi kannte das nicht und nachdem meine sis und i si eh scho beide ausm bett gläutet hom hom ma beide gschlogn danach kummt er frauf dass er a foto hom wü also schlog mas no amol dann kummt er drauf dass ka blitz wor also noch ein 3. mal
naja n rstlichn tog hob i glab i heute nix gmocht

ok gestern 27.12.
in da früh wor i no beim rené und omg wor i vadommt sau miad
dann hob i no kurz mit seim bruada im poker angschaut omg gibts wos faderes als poker im fernsehn uiuiui
naja am vormittag dann mit d amum u conny einkafn wää
und als i endli daham wor mi zum essn gsetzt hob ruft di julia an (de endli ihrn führerschein bestanden hat freuuuuuuuuuuuuuuuuuuu) dass ma eislaufn gehn
A eislaufn wor vui lustig ich liebe es
julia und i hom beide unsere neuen eislaufschuhe ausprobieren könnern
und ich liebe meine juhuuuuuuuu so schene weiße zum schnürren
durt wors vuil ustig also wir wor ni nköppling eislaufn gg ma do wor a klans mödchen (mit am vui cool manner helm) (omg olle klan kinder trogn helme beim eislaufn is des net kronk) naja da wor holt des mädchen und des is andauernd neben da julkia und mir her gfohrn und hot uns ongschaut so richtig org
de hot uns ongst gmocht LOL
dann awr no a gonz a klana süßa bua mit na dinosauria haube ma der wor so knuffelig
und donn worn do no die hokey spüla echt lästig wir hom imma ongst ghobt dass der puck uns umhaut und ana von denen so a richtig coller hawi holt mit stöpsl im ohr und kappl auf hot natürlich wieda so richtig ongebn miassn aber es hotn nie aufghaut jojo wir worn traurig
aber dafür hots an andern typn vui geil aufgahut er is scho fonst gstondn und donn hots iam vorn n fuaß hochgrissn und er is am hintan gsessn
naja weder julie noch mi hots aufghaut
hmm jo philipp hot gestern a fahrprüfung ghabt is aber leida durchgflogn vui org und die julia hot noch iam ghobt und da prüfa hot bei ia fui üban herrn sticher ogläster vui org
ohhhhhh
dann am abend wor ma fad so hob i mi ins wunderbare testreich gestürzt und glei 3 sulche doofn tests gmocht
1) was bbist du? gothic lolita, lady, gentleman oder doch ein dandy?
de antwort da dazu wor ja bitte de beste
zu 50% sind Sie: Öhm ... du bist der härtefall ... denn was bist u? du bist zumindest keine Lolita, keine Lady, kein Gent und kein Dandy ... aber was dann? Vielleicht machst du noch ein, zwei andere Tests und weißt es dann ... hier gibt es ja genügend ... ^^
is de antwort net genial? für wos moch i bitte so an doofn test wenn i danach kja antwort kriag??
ok test der 2., zu dem hat mich mein tamaralein inspiriert di mich emo genannt hat also
2) Bist du emo?
Herlichen glückwunsch du hast den Test überlebt und du bist eindeutig Emo! Das kann niemand abstreiten. Ändere dich nicht, nur weil andere deine EInstellung nicht teilen!
toll tamara also hier hast du deinen beweis ok?
und naja wel diese antwort ja ach so toll war machte ich noch einen 3. test um genaueres herauszufinden
3) was für ein emo bist du?
zu 67% sind Sie: du bist ein schwarzer, deprissiver Emo. also so ein richtiger, der mit EInstellung und allem voll dabei ist. andere finden dich manchmal abartig, aber das ist egal!
naja das mit dem abartig bzw krank stimmt sogar ach wie oft wurde mir schon gesagt dass cih krank bin
naja nun für allen den auch so langweilig ist und schauen möchte was bei euch reus kommt die links zu den 3 ach s otollen tests. wenn ihr sie macht schreibt mir doch eure ergebnisse
1) http://www.testedich.de/quiz23/quizpu.php?testid=1185039209&katname=&katid=A4A0
2) http://www.testedich.de/quiz24/quizpu.php?testid=1195248121&katname=&katid=A4A0
3) http://www.testedich.de/quiz23/quizpu.php?testid=1187033695&katname=&katid=A4A0
naja vl is euch ja mal fad geung gg
so hob i gestern no wos gmocht? hm na glab net zumindest net dass i wüst

ok vorgestern 26.12.
aso da sam mam mal skifahren aufs gaberl gangen es wor vui worm natürlich bin i aufi gfohrn und ahh auf an berg mit da mum als beifahrer farn is  echt anstrengend
naja s skifahrn selber war eh lustig
conny hat geschwächelt gg
ok nacher heim essn bissl faulenzn etc
dann bin i wieda nach bärnbach wo i dann am abend a titanic mitn rené angschaut hob
der des leider nur ls schlechten zeitvertreib sah wos ma eigentlui lad ton hot denn deswegn bin i eigentli  a nach bärnbahc kumman ber naja i konnte eh nix mochn
i schaute hotl jop is a schnulzn aber he es is a schena und guata füm wos wü ma mehr? gg
ja an dem tog wor holt net vü also dann the next

25.12.
hmm ok in da früh noi schnö saugn angfangen bin aba net weit kumman
dann ab nach piber und weihnachten feiern juii geschenke
lol bin ma leicht verorsch vorkumman bin zwischn meine 2 großcousins gsessn 3x schwarz  von kopf bis fuß
ok fast da chris is dunkelblond beim andi siacht ma die kopfhaut ca 3 milimäta hoa und meine hoor san jo eigentli a braun also fast halt
ok dann nocha no essn und kaffee bei da oma
dann ham ma n rené ghuit und i hob mit im weihnochtn gfreirt
jui hob a kettn kriagt
a richtig süße naja weiß net ob sie ma zu 100% gfollt aber liab is sie auf olle fälle
dann hom ma glab i net mehr vü gmocht sunt hob is vergesssn
jop mei tolles gedächtnis i vergiss afoch olles ahhh

ui schau grod fern und da is a typ mit hut ahhhhhhhhh ich liebe hüte

ok kurzer ausfall in die welt der hüte lol naja i glab am 25. wor eh net mehr ok n 24. und alles davor erspar ich jetzt allen
naja hör mal auf zu schreiben ha na wörtazöln geh i no
also bussale und baba

1094  wörta

is jo toll oda??

28.12.07 14:33
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


ich (17.9.08 16:44)
dei letzta eintrog is zwor scho a zeitl her, aba:

i hob die tests grod a gmocht, und bei mir kummt genau da gleiche scheiß aussa... ich und emo??? dass ich nicht lache :D
bussal

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung